niedziela, 12 lipca 2015

Już prawie wakacje ... !

Przepraszam za te długie przerwy ale czerwiec był miesiącem, gdzie trudno było znaleźć chwilę wytchnienia, a gdy już taka nastała wykorzystywałam ją i tak maksymalnie na spotkania z narzeczonym i odpoczynek. I tak tu czerwiec zleciał ... a mamy już lipiec i tak teraz pracujemy kolejne wakacje na cudzych śmieciach ... tym razem przedszkole jest dalej i trzeba iść nieciekawymi kątami ... . Powiem wam, że męczy mnie to bo ani to sens podjechać autobusem ani to się chce iść pieszo ... Pierwsze dni jeżdziłam na rowerze póki pogoda dopisywała ... później w jedną stronę jeździłam busem i szłam dwa przystanki tramwajowe, a wracałam piechty (zazwyczaj w deszczu) i wyjatkowo dwa dni udało mi się podjechać autem. 
Moja mama miała tam rok temu dyżur i chwaliła przedszkole ... a dla mnie jest nieciekawe ... . Nie pytajcie ... . Podobno to nasze przedszkole było gorsze, bo z zewnątrz brzydkie i szare było, że sale małe ... ale teraz u nas się pozmieniało elewacja zrobiona kolorowa, nowe meble, krzesła, stoły, teraz mają zrobic podłogi ... tak więc żyć nie umierać. A co do wilekości sal ... to w tym przedszkolu co teraz jestesmy to sale sa mikro ... ledwo da się tam funkcjonować z 15 dzieci a gdzie grupa 25 dzieci ?! Poza tym słońce tam świeci przez cały dzień a okna są nisko przy ziemi i nie można otworzyć, a ten mały uchył nic nie daje :/ Tragedia. Dlatego z dziewczynami cieszymy się z każdego dnia, któy umożliwia nam siedzenie na dworze a nie w tych ciasnych czterech ścianach ... był taki jeden dzień i do głowy można było dostać. Za to w piątek był dzień sprawiedliwości ... zawsze w mojej grupie jest więcej dzieci a w drugiej mniej ... ale w piątek pozwoliłyśmy im przechodzić z sali do sali (sale mają drzwi przeszkole które mamy i tak otwarte by był przeciąg) i tak my w tym nudnym dniu zagrałyśmy w państwa - miasta gdzie miałyśmy ubaw po pachy a tu nam czwóreczka dzieci została tak więc raz ja miałam chwilę sprawiedliwości ;) hi hi. I jak można nie umieć grać w scrabble? I de facto grałam sama ze sobą :P
A co najważniejsze po trzech tygodniach w końcu przysłali nam wyniki egzaminu ;D
Tak więc od szkoły wakacje, teraz jeszcze tydzień pracy i ... totalne wakacje :D Miesiąc wolnego :D

Top - Diverse
Szorty - Diverse
Torenka - House
Sandały - CCC
Okulary - CCC

1 komentarz: