czwartek, 3 września 2015

Nowości w szafie - lipiec / sierpień 2015


Lipiec
1. Koszula w czarno biłą kratę - Diverse - ok.40zł
Od dawna taką chciałam ;)
2.Szara spódniczka - Diverse - ok.30zł
Ostatnio szarości u mnie cieszą się popularnością
3.Bluza w serduszka - Szachownica - ok.30zł
4. Grafitowa spódnica - Biedronka - 20zł
5. Dresowa narzutka - Diverse - ok. 100zł
Bardzo udany zakup, coś innego - oryginalnego ;)
6.Baleriny - Pepco - 10zł
Za taką cenę biorą ;) Jednak szkoda na mi na schaścianie ich na dworze, tak więc to będą buty na zmianę w pracy jak będą jakieś uroczystości ;) Dużo miejsca nie zajmują, a będą lepiej wyglądać niż kolorowe klapki ;)
7.Sandały - Krupówki - 45zł
Jak mi się robocze buty schaśtają będą jak znalazł ;)
A kiedyś ich nie nawidziłam ;) Jak mama mi kupiła sama musiała obnosić, ale ona ja uwielbiała ;)

Sierpień
1.Żakiet/Kardigan - Biedronka - 35zł
 2.Bluzka nietoperz - Orsay - 40zł
Nie przepadam za tym krojem, ale jakoś ta jest wygodna może, że nie krępuje ruchów. No i ten motyw piór ;)
 3. Sukienka - Mohito - 60zł
Sukienka w rzeczywistości ma o wiele ładniejszy, przyjemniejszy dla oka kolor. Obiecałam sobie, że na wesele kuzyna nie kupię żadnej nowej sukienki, ale za tą cenę brałam zwlaszcza, że ta z wesela A&K jest trochę ciasna ;(
 4.Spodnie - Orsay - ok.120zł
Cena wysoka, aczkolwiek ja mam bardzo duży problem ze spodniami dlatego te od razu jak pasowały brałam, bo i dobre i mój ulubuiony kolor ;)
5.Torebka - Deichmann - ok.60zł
Potrzebowałam średniej wielkości czarną torebkę, taką uniwersalną, nie za dużą i nie za małą;)
6.Torebka - Deichmann - ok. 50zł
Ta już wam znana niestety się rozpadła, ale jak ją zobaczyłam na stronie internetowej, że jest dostępna brałam ;)

4 komentarze:

  1. Fajne łupy sierpniowe. Sukienka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałam taką koszulę w kratę, mierzyłam w Sinsay ale 59zł nie dam ;)
    A tak to jeszcze bluzeczka z piórami mi się podoba, i różowa sukienka, i narzutka. Wszystko właściwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam głupie pytanie. Nie chciałabyś tej czarnej torebki z deichmanna sprzedać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń