sobota, 21 lutego 2015

Miało być coś - a nie ma nic

Wybaczcie przerwę znowu zaniedbuję, najpierw feriowe lenistwo czytaj. tylko praca, a wolne od szkoły. Udało mi się nawet iść do fryzjera na refleksy ;) Ma różnica a cieszy;)
Drugi weekend już pracowałam na swoim czyli w swojej sali, z Panią G. i ze swoimi dzieciakami, jedyną zmianą były 3 latki. Mądry podział nie? 4-5 latki razem, a druga grupa my 5-6 latki i 3 latki. Ale wszystko wyszło na dobre my miałyśmy od 13 do 17 dzieci, a one codziennie 27 :D A powiem wam, że bardzo lubię owe 3-latki ;)
W pracy ostatnio był chaos delikatnie mówiąc. Co znaczy kontrola z kuratorium i uzupełnianie papierów ... w moim przypadku cały dziennik ... heh. Ale dałam radę, nawet salkę ogarnęłam. A i przy okazji w ferie zgubiłam klucz z salki ... stresa miałam i myślałam, że padnę, ale na szczęścia znalazł się w kanciapie ksero ;P Ufff!
O walentynkach będzie w innym poście. 
O życiu codziennym ciężko coś napisać bo jest jednym słowem niezbyt ładnym: dupiato.
Załatwiłam praktyki i czekają mnie ciężkie miesiące ... nie wiem czy dożyję końca czerwca ... .
Na dzień dziecka będziemy znowu przedstawiać bajkę dla dzieciaków ... rok temu był Czerwony Kapturek, w którym byłam zające ... takie małe wtrącenie ... a w tym roku ma być śnieżka ... nie krasnalem nie chcę być ... no bo krasnalem?! Śnieżką będzie M. bo na balu była Śnieżką trochę to dla mnie nie feer :/ Ale nie Śnieżką być bym nie chciała, Za to chyba dostanę rolę dobrą dla siebie iście wredną ... Macochy ... pasuje do mnie ?

1 komentarz:

  1. Takie 3 latki są słodkie, ale pewnie nie w nadmiarze w ilości kilkunastu przedszkolaków na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń