niedziela, 1 lutego 2015

Zakupowe nowości - styczeń 2015


1.Adidasy CCC ok.50zł

 2.Kamizelka Orsay 60zł
 Mój Nr1 zakupowy w styczniu ;) Od dawna szukałam idealnej kamizelki, Ideałem miał być futrzak, ale każdy jeden był nie taki ... w końcu ideałem okazało się zupełnie coś innego ;)

3.Koszula bordo w groszki Orsay 40zł

 4.Czarny kardigan Orsay - 60zł
 Wierzcie mi albo nie, ale jest to dopiero mój drugi sweter w czerni jaki mam w swojej szafie.

5.Szare spodnie Orsay 56zł

6.Długi sweterek /sukienka vinted.pl 40zł
 Kupiłam tylko z myślą o noszeniu po domu jest idealny na te chłodne dni ;)

7.Tunika w groszki vinted.pl 16zł

 8.Kamizelka vinted.pl 40zł
 Okazał się troszkę za ciasny, no ale jeszcze zobaczymy ;) Może coś z niego będzie.

9.Czarna koronkowa spódniczka vinted.pl

 10.Spódniczka Biedronka 19,90zł

11.Plecak Nike 79,90zł

Na koniec stycznia zdążyłam także zakupić prezent urodzinowy dla G. co z tego, że ma dopiero na koniec lutego :P Mam przynajmniej z głowy prezent, bo zanim on się na coś zdecyduje to ... można czekać i czekać, a się nie doczekać ;) Za to teraz muszę znaleźć coś od moich rodziców ... 

4 komentarze:

  1. Takie spódniczki były w Biedronce? Czemu ja tam nigdy nic nie widzę dla siebie ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta była od czwartku ja kupiłam ją dopiero w sobotę ;) Super jest ;)

      Usuń
  2. Kamizelka i szary sweterek boskie ! chętnie bym zobaczyła je u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń