sobota, 27 czerwca 2015

Pudrowy róż ...

W mojej szafie znowu zaczynają się pojawiać ubrania w kolorze różu ... po bardzo długiej przerwie. A przerwa spowodowana była nieplanowanym kolorem włosów. Tak to jest jak się kupowało farbę i w domu eksperymentowało ... i jakoś tak rudy z różem mi się gryzł. Gdy wróciłam do naturalnego koloru, wrócił i róż choć tym razem w delikatnym odcieniu ;) Na szczęście po niedawnej zmianie koloru nadal mi pasuje róż, więc tym razem się nie muszę z nim żegnać ;) Póki co zdjęcia stare (jeszcze z maja), bo teraz to już jestem jak to mówią "blondi" ;)
Kórtka - Takko Fashion
Komin - NN
Tunika - NN
Legginsy - Lidl
Buty - CCC 
Zegarek - Lidl
Łańcuszek - CCC
Kolczyki - Orsay

1 komentarz:

  1. Lubię taki odcień różu, jest taki świeży i delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń